咩咩聞小咩.jpg
去年咩咩被火焰女剃下很多白毛
我收集成一個垃圾袋
其實咩咩毛長得很快,一個夏天要剃兩次毛才能涼快度過夏天
終於,我把咩咩毛戳成這隻小咩咩了。
其實是拿針戳到自己的手戳了好幾次,痛了好幾次才有這隻貓咪的。

幹麻學我.jpg
我把它拿近咩咩,一起拍照。
咩咩一開始超好奇的,還想伸出舌頭舔它
咩咩發楞著看著跟他長得一模一樣的小咩咩,

幹麻一定要這樣啦.jpg
而我硬是要把小咩咩貓毛氈放到咩咩頭上
咩咩一臉超無奈
心底想著:幹嘛一定要這樣啦?

不想裡妳啦.jpg

我只好又把小咩咩貓毛氈放回紙箱上,
咩咩就說:不想理你了啦。


你這跟屁蟲.jpg
我又偷偷放到咩咩身體上
咩咩大吼:你這跟屁蟲。


我撥撥撥.jpg   
我只好又把小咩咩貓毛氈放回紙箱上
沒想到咩咩想巴他的分身小咩咩。

arrow
arrow
    全站熱搜

    peikie1 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()